En ny æra
En ny type produktlancering

Pravda skabte konceptet for produktlanceringen af den digitale aktuator NovoCon® S. Lanceringen oversteg alle forventninger – takket været skiftet fra traditionelle USP’er til teasende og værdibaseret kommunikation.

Kunde
Danfoss

 

Service
Skabe awareness og pull i markedet ved produktlancering

Udførelssår
2015 – i dag

 

Resultater
Positiv messerespons og et uforudset langt efterliv internt

SE MERE HOS DANFOSS OM NOVOCON® S

EN PRODUKTLANCERING MED VEDVARENDE EFFEKT

Hvordan viser man en ingeniørmæssig revolution? Den banebrydende aktuator NovoCon® S stod færdigudviklet og klar til at forandre en hel industris måde at styre og regulere vandtrykket i kommercielle bygninger. Pravda stod i spidsen for det kreative univers, som skulle sikre den indledende opmærksomhed. Alt sammen i tæt parløb med teamet hos Danfoss.

Baggrund
NovoCon® S var den første store produktlancering efter introduktionen af Danfoss’ nye globale identitet og kommunikationsplatform “Engineering Tomorrow”.

Løsning
Traditionelle USP’er og produktspecifikationer blev gjort sekundære og erstattet af corporate-driven value-selling med udgangspunkt i “Engineering Tomorrow”.

EN SAND MÅNELANDING FOR HVAC-SPECIALISTER

Pravda og Danfoss udviklede en prelaunch-kampagne med tre kernebudskaber: 1. En ægte revolution er undervejs. 2. Aktuatoren passer sammen med den markedsledende ventil AB-QM. 3. Lanceringen er en forlængelse af den nye “Engineering Tomorrow”-platform. Samlingspunktet blev en launch-film, der hylder historiens store udviklinger og skaber uventet ”wow-effekt” i et til tider tørt marked. Dertil kom materialer til print og online.

3_danfoss_lille_billedfelt.jpg

ET LANGT LIV, CORPORATE FEATURE OG FORFREMMELSER

Film og materialer blev lanceret til ISH-messen i Tyskland og gav overvældende positiv respons. Product Managers og salg hos Danfoss oplevede stor gennemslagskraft til salgs- og præsentationsmøder – og på langt flere markeder end forventet. Filmen blev desuden kørt som ”featured news” på Danfoss’ internationale koncernsite og newsletter, og kampagnen førte til forfremmelser i det hollandske marketingteam hos Danfoss.

2_stort_billedfeltbillede.jpg
begynder_guide_inbound_marketing.png

Download gratis guide

HENT VORES E-BOG OM INBOUND MARKETING

Guiden fokuserer på inbound marketings værdiskabende potentiale og serverer store tanker og konkrete værktøjer.

HENT GUIDEN

Kontakt os

HØR MERE DANFOSS CASEN

Mette Hejl
CEO & Partner

Mette Hejl



mh@pravda.dk

Er du klar til at arbejde sammen med os?

VI KAN IKKE VENTE MED AT HØRE MERE OM JERES FORRETNING OG MÅL

LAD OS TALE SAMMEN