Historisk samarbejde giver fremsynethed

Pravda samarbejder med Danfoss om at optimere og skarprette koncernens kommunikation og design. Og efter 10 år er samarbejdet stærkere end nogensinde før. 

Kunde
Danfoss

 

Service
Branding og salg

Udførelssår
2004 – til i dag

 

Resultater
Foretrukken partner med 1000+ opgaver

DOWNLOAD CASE

1000+ OPGAVER. 10 ÅR. 1 LOYALT PARTNERSKAB

Danfoss er global markedsleder inden for blandt andet radiatortermostater, varmepumper og gulvvarmesystemer.

Pravda og Danfoss har i mere end 10 år arbejdet tæt sammen om kommunikations- og markedsføringsopgaver til det danske og internationale marked. Gennem årene er det blevet til mere end 1000 løste opgaver – fra strategiske kampagner til taktisk udrulning.

Baggrund
Som eksternt bureau for Danfoss skal man have et indgående kendskab til forventninger på tværs af afdelinger, sans for den særlige “tone” hos Danfoss og kunne levere projektstyring og løsninger i topklasse.

Løsning
Som tæt partner er det muligt at være katalysator på forandringer og udviklinger af Danfoss. For at holde samarbejdet og opgaveløsninger levende har Pravda skabt en dedikeret intern afdeling, så viden, erfaring, kompetencer og ikke mindst ind- og udgang er samlet ét sted. Historikken giver kort sagt mulighed for at tænke fremad.

UDVIKLING AF SALGS-UNDERSTØTTENDE BRANDINGSTRATEGI

Pravda har spillet en ledende rolle i implementeringen og aktiveringen af Danfoss’ nye brandposition på globalt niveau – konceptuelt og taktisk – gennem mere end ét årti. Med ambitionen om kvalificeret kendskab og synlig effekt har 9 ud af 10 projekter for Danfoss således fokuseret på salgsunderstøttende marketing. Alt sammen i samme ID, tone-of-voice og on-brand. Det har skabt sammenhæng på tværs af divisioner og synergier på tværs af landegrænser.

4_danfoss_lille_bilede.png

ORGANISATORISK FORSTÅELSE MED OPERATIONEL EFFEKT

Pravda kan med indgående kendskab til Danfoss’ interne processer og forskellige stakeholdere støtte beslutninger på alle niveauer i den multinationale organisation. Ved både at supportere den centrale marketingorganisation og lokale markeder har Pravdas arbejde således sikret et højt kvalitetsniveau og forenklet komplekse processer. Med det resultat at marketing er højt respekteret i hele virksomheden.

3_danfoss_stort_billede_2.jpg
begynder_guide_inbound_marketing.png

Download e-bog

HENT VORES E-BOG OM INBOUND MARKETING

Guiden fokuserer på inbound marketings værdiskabende potentiale og serverer store tanker og konkrete værktøjer.

HENT GUIDEN

Kontakt os

HØR MERE OM DANFOSS OG ANDRE CASES

Mette Hejl
CEO & Partner

Mette Hejl



mh@pravda.dk

Er du klar til at arbejde sammen med os?

VI KAN IKKE VENTE MED AT HØRE MERE OM JERES FORRETNING OG MÅL

LAD OS TALE SAMMEN