Fællesskabets identitet ligger gemt i os

Pravda har udviklet en prisvindende visuel identitet for Nordea Ejendommes nye kontorfællesskab, Our Office. Den nye identitet giver Nordea Ejendomme en tydelig stemme og position i markedet ved at fokusere på fællesskabet som driver for at styrke samarbejde og resultater.

Kunde
Nordea Ejendomme

 

Service
Branding

Udførelsesår
2017

 

Resultater
Tydelig positionering i konkurrencepræget marked

Vinder af en Red Dot Award 2017 i kategorien ”Communication Design”

SE MERE HOS NORDEA EJENDOMME OM OUR OFFICE

HVORDAN FREMHÆVER MAN VÆRDIEN AF AT ARBEJDE I ET FÆLLESSKAB?

Nordea Ejendomme ønskede et kommunikationsunivers, der kan differentiere Our Office fra konkurrerende kontorfællesskaber. Til at udvikle og opnå det, fokuserede vi derfor på de synergier og fordele, der opstår, når man er en del af et fællesskab i en forretningsmæssig kontekst.    

Logoets cirkel er udgangspunkt for fokuseringen på det positive fællesskab ved at fremhæve ”Our” som en del af fællesskabsorienterede ord og sætninger. Resultatet er en full-circle identitet, der tydeligt udtrykker den sociale og forretningsmæssige værdi af at indgå i Nordea Ejendommes kontorfællesskab, Our Office.

 

Baggrund
En af Danmarks største udbydere af erhvervslejemål, Nordea Ejendomme, ønskede en visuel identitet til deres nye kontorfællesskab Our Office. Navnet Our Office var fastlagt af Nordea Ejendomme, og opgaven var derfor at give identiteten personlighed og særkende med udgangspunkt i et generisk navn.    

Løsning
Vi udviklede et kommunikationsdesign, der understøtter og udvikler fortællingen om Our Office. Ved at gøre ”Our” til omdrejnings-punkt for identiteten, tager Nordea Ejendomme ejerskabet over et ellers generisk navn og de positive værdier, der knytter sig til at være en del af et velfungerende fællesskab.

 

ét logodesign. Mange fortællinger.

Centralt for logoets design er brugen af cirklen omkring ”Our”. Cirklen er inspireret af den gennemgående brug af runde elementer i kontorfællesskabets indretning, hvilket skaber en tydelig sammenhæng mellem den visuelle identitet og den fysisk indretning, som er skabt af Henning Larsen Architechts.

Ved at indkapsle ”Our” skaber vi et link mellem logo, id og storytelling i form af værdiladede ”Our-words”, eksempelvis neighbours, courage, og favours. Resultatet er et logo med unik identitet, der forener moderne livsstil, virksomhedskultur og værdien af fællesskabet i ét stærkt brand. 

ouroffice_lille.jpg

EN STÆRK POSITION MED store PERSPEKTIVER

Den nye visuelle identitet har givet Nordea Ejendomme et stærkt udgangspunkt for at positionere Our Office som et attraktivt kontorfællesskab for små og mellemstore virksomheder. Identiteten tilfører Our Office et unikt univers og sprog, der kan leve i fællesskabet i form af den gennemgående indretning og stil, og som derudover giver Nordea Ejendomme masser af muligheder for fremtidig videreudvikling.  

ouroffice_stort_billedfeltbillede.jpg
begynder_guide_inbound_marketing.png

Download gratis guide

HENT VORES E-BOG OM INBOUND MARKETING

Guiden fokuserer på inbound marketings værdiskabende potentiale og serverer store tanker om og konkrete værktøjer. 

HENT GUIDEN

Kontakt os

HØR MERE OM NORDEA ejendomme CASEN

Tag kontakt til Mette og få en gennemgang af Nordea Ejendomme casen.

Mette Hejl
CEO & Partner

Mette Hejl



mh@pravda.dk
+45 4043 1355

Er du klar til at arbejde sammen med os?

LAD OS TALE SAMMEN