Guidebibliotek

HER FINDER DU ALLE PRAVDA GUIDES

Linkedin_julerapport_596x750px.png

Hent gratis guide om brugen af LinkedIn

LinkedIn-rapport om julekalender 2016

I december 2016 afholdte vi for tredje år i træk vores traditionsrige LinkedIn-julekalender. 2016-udgaven havde samme form, men ikke samme succes, som de to foregående år. Her er en rapport, hvor vi med en stor portion ærlighed og gennemsigtighed giver dig et unikt indblik i arbejdet med LinkedIn-julekalenderen. Og ikke mindst præsenterer vi Pravdas anbefalinger til, hvordan du kan styrke dit fremtidige arbejde på LinkedIn.

HENT LINKEDIN-GUIDEN
5_simple_råd_leadgenerering_596x750px.png

Hent guiden om leadgenerering

5 simple råd til bedre leadgenerering

Hvordan optimerer du din leadgenerering? Hent guiden med 5 simple råd til leadgenereringen og få svarene på:

  • Hvordan konverteres besøgende på din hjemmeside til leads?
  • Hvordan genererer jeg leads?

Besvarelsen af spørgsmålet er afgørende for din ROI, da flere og bedre leads øger dine chancer for at forbedre salget. I guiden giver vi dig simple, men effektive værktøjer til at styrke din leadgenerering – og dermed styrke dit arbejde.

HENT GUIDEN
buyer_personaer_596x750px.png

Hent gratis guide om personas

Sådan skaber du buyer personas til din virksomhed

Buyer personaer er semifiktive generaliseringer af din ideelle kunde (Ideal Buyer). De hjælper dig med at få en bedre forståelse af dine nuværende og potentielle kunder – og gør det samtidig nemmere for dig at skræddersy content til specifikke behov, adfærd og bekymringer hos dine kundegrupper.

De stærkeste buyer personaer er baseret på kombinationen af markedsundersøgelser og indsigter fra dine eksisterende kunder (opnået gennem interviews, surveys mm.).

Alt det kan du lærer meget mere om via denne guide.

HENT PERSONAS-GUIDEN
begynder_guide_inbound_marketing.png

Hent vores gratis Inbound Marketing guide

En begynderguide til arbejdet med inbound marketing

Vi er til for at gøre hinanden klogere. Derfor har vi skrevet en e-bog om emnet til dig. Den fokuserer på inbound marketings værdiskabende potentiale. Med denne e-bog får du:

  • 4 værdiskabende årsager til at arbejde med inbound marketing
  • Konkrete tilgange og værktøjer til dit arbejde
  • Lærer hvordan du optimerer og kvalificerer din virksomheds værdiskabelse.
Kort sagt, klæder e-bogen dig på til succes i marketingarbejdet i B2B-virksomheden.
HENT GUIDEN
content mapping-704271-edited.png

Hent gratis content mapping template

Template til Content Mapping

Godt content er konkret, relevant og målrettet. Og for at du kan blive helt skarp på at udvikle content, der opfylder alle tre kriterier, har vi lavet en simpel content-guide præcis til det formål. Guiden præsenterer dig for simple, men effektive, værktøjer, som styrker dine kompetencer i udviklingen af konkret, relevant og målrettet content. 

Med denne content-guide lærer du:

  • Hvordan du skaber relevant content til den målgruppe, du skriver til
  • Hvordan du bedst kortlægger dit content
  • Hvordan du skaber de rette emner til dit content
  • At arbejde med content mapping i praksis
 
HENT CONTENT-GUIDEN