Indsigter

INDSIGTER OM B2B MARKEDSFØRING

14. maj 2018

The Inbounder 2018: Pravdas key takeaways til dig

Hvis man er det mindste interesseret i udviklingen inden for inbound market...

23. marts 2018

Det gode seminar: 3 effektive råd

Vi har alle sammen prøvet det. Du har fået en invitation til et seminar. Em...

21. marts 2018

3 inspirerende cases og tips til at styrke dit employer brand

Er din virksomhed en attraktiv arbejdsplads? Umiddelbart kan svaret virke l...

12. januar 2018

Krystalkuglen: Hvad giver dig B2B-succes i 2018?

Tanken om at kunne forudsige fremtiden er tillokkende. For hvem vil ikke ge...

5. januar 2018

Sådan undgår du de 3 klassiske videofejl

Videoer er i de seneste år blevet en central del af mange B2B-virksomheders...

3. januar 2018

Så meget content bør du have

I dette blogindlæg besvarer vi et af inbound marketings store spørgsmål. Og...

20. december 2017

3 gode råd: Sådan styrer du din brandposition

En brandposition er lige som holdninger. Alle har en. Også selvom den ikke ...

19. december 2017

Hvad er marketing automation?

Automatiseret markedsføring er her for at gøre dit arbejde lettere, og derf...

15. december 2017

Sådan optimerer du dit eksisterende content

Du har investeret mange timer på at få skrevet et blogindlæg af høj kvalite...

8. december 2017

5 typer video alle B2B-virksomheder skal kende

Video er et hit. Men video er ikke bare video, for der findes nemlig mange ...

24. november 2017

3 grunde til at B2B-virksomheder skal arbejde med video

Flere og flere B2B-virksomheder har i de seneste år satset på video i deres...

14. november 2017

Guide: Derfor skal du arbejde med personaer

En venlig advarsel: Dine gode spørgsmål og tilegnelsen af ny viden fortjene...

12. november 2017

Hvad er inbound marketing?

Du kender formentligt allerede begrebet, men under den genkendelige overfla...

25. oktober 2017

De vigtigste take-aways fra INBOUND 2017

Den offentlige hemmelighed i B2B-branchen står stadig oprejst i 2017: Skal ...

22. september 2017

Sådan kvalificerer du din konvertering med data

Data har en voksende betydning for nutidens marketing. Og det bør du være g...

14. september 2017

4 klassiske fejl i leadgenerering - og ideer til at vinde over dem

Det er en klassisk situation for mange virksomheder, at salg går gennem gen...

5. september 2017

6 måder B2B marketing automation forbedrer salg

Lad os starte med et spørgsmål: Hvordan og hvor meget bidrager marketing ti...

20. juli 2017

Hvad er content marketing?

Content marketing handler i al sin enkelthed om at stille indhold til rådig...

14. juli 2017

5 grunde til at UX og personaer er pengene værd

Indrømmet, du kan sagtens designe en hjemmeside uden at undersøge dine målg...

7. juli 2017

Why. Hvorfor ikke?

Vi har vist efterhånden allesammen hørt om den famøse Golden Circle beståen...

16. juni 2017

Vi vil have podcasts på menuen

Har jeres B2B virksomhed overvejet at arbejde med podcasts? Podcasts? Er de...

6. juni 2017

5 simple råd til bedre leadgenerering

I enhver kampagne, der skal skaffe flere leads til virksomheden, er der oft...

26. maj 2017

Fredagstema: Lydløse SoMe videoer

Din beslutsomme scrollen på sociale medier holder med stor sandsynlighed ti...

24. maj 2017

Highlights, hemmeligheder og en enkelt afsløring

Lars Ørhøj fra Pravda deltog i sidste uge som Agency Partner på HubSpots år...

16. maj 2017

Undersøgelse: Marketing og salg samarbejder sig til succes

Marketing og salg er som skabt for hinanden. De ved det bare ikke altid. Og...

7. maj 2017

Skriv den perfekte boilerplate

En boilerplate er det skarpeste og mest definerede nedkog af en virksomheds...

17. april 2017

5 gode spørgsmål til ”jobsamtalen” med dit nye reklamebureau

Du står og skal vælge et nyt reklamebureau. Du har gjort din research og ud...

9. marts 2017

Brand owner – Test din brandposition på 5 områder

Mange faktorer har indflydelse på, hvordan dit brand opfattes. Udvikling i ...

18. januar 2017

Content marketing reducerer dit salgsteams sårbarhed

”Vi handler hos jer, fordi vi har stor tillid til jeres sælger”, er forment...

9. januar 2017

Inbound optimerer samarbejdet mellem marketing og salg

I dette blogindlæg vil vi uddybe denne optimerende proces med fokus på it-v...

13. december 2016

Giv omsætningen i din virksomhed et boost med content marketing

Du har udvalgt de kontaktpersoner, der potentielt kan betegnes som et lead....

15. november 2016

4 gode råd: Sådan skaber din virksomhed værdi med inbound marketing

Du ved, at netop din virksomheds løsninger er værdiskabende for kunder – ek...

21. september 2016

Sådan fungerer inbound marketing

Du har sikkert hørt om inbound marketing, men det indledende kendskab har m...

2. september 2016

Sådan skaber IT-virksomheder værdi med inbound marketing

I dette blogindlæg præsenterer vi dig for 3 cases, der viser, hvordan it-vi...

Guides

Guiden fokuserer på inbound marketings værdiskabende potentiale og serverer store tanker og konkrete værktøjer.

Buyer personaer er semifiktive generaliseringer af din ideelle kunde. De hjælper dig med at få en bedre forståelse af dine nuværende og potentielle kunder.

Få praktiske råd til at styrke dit B2B-brands position.

Ved du hvordan en stærkere brandposition skaber værdi for din B2B-virksomhed? Eller hvad opskriften er på en succesfuld brandposition? Læs svarene i e-bogen

SE ALLE GUIDES

Kontakt os

VI ER ALTID KLAR TIL EN SNAK OM JERES BRAND, SALG OG LEADGENERERING

LAD OS TALE SAMMEN