Fredagssnack_underåbenhimmel.jpg

23. juni 2017

Er Outdoor In?

Indsigter / Branding / Er Outdoor In?

På din gåtur gennem byen bliver du eksponeret for det ene statiske og generiske budskab efter det andet. Lige fra reklametavler ved busstoppestedet til logoflaget i stilladset. Men hvis du er ligesom de fleste, opdager du formentligt sjældent larmen fra traditionel outdoor marketing - eller Out-of-Home (OOH).

Opbrud i bybilledet

Men outdoor er in igen. Og du kan med fordel hoppe med på bølgen. Dog ikke længere som decideret offline medie, men som et digitalt. Vi byder den gamle trend i nye klæder velkommen tilbage og lader os inspirere af Kenneth Brinkmann, Executive Vice President for Strategy & Innovation hos Dentsu Aegis Network:

”OOH (Out-of-Home) er netop nu ved at gennemleve en massiv disruption, som mediet aldrig tidligere har oplevet, og teknologi og data er mere end modent til at bringe os bedre og mere effektive kampagner samt en mærkbar øget transparens og indsigt”.

Outdoor_B2B_V2.jpg

 

 

 

 

 

 

B2B skal ind i kampen

Selvom Outdoor umiddelbart synes at henvende sig mest til B2C, er det potentielt også anvendeligt i B2B-branchen. For B2B-professionelle er også pendlere, fodgængere og storcenter-shoppere, som lader opmærksomheden fænges af interaktive OOH-budskaber.

Business Intelligence-virksomheden Inspari er med deres kampagne i Kastrup Lufthavn et fantastisk eksempel på, hvordan B2B-virksomheder kan skabe succes med datadrevne OOH-budskaber. Men hvis budgettet ikke er til store kampagner, eller du ønsker at starte lidt mere blidt ud, er der også gode mulighed for OOH. For hvorfor ikke udvikle stofbannere på stilladser og store bygninger, der er interaktive, dynamiske og kundetilpassede?

Om ikke andet, er det på tide at tage stilling til Outdoor som medie.

Spørgsmålet er derfor, om din B2B-virksomhed er klar til at komme ud under åben himmel? 

Hvad er en Fredagssnack?

Fredagssnacken er vores ventil for impulsiv eftertænksomhed, store tanker, små anbefalinger, og lige det, der falder os ind. Emnerne kan være mange, men ambitionen er altid den samme: At servere en letfordøjelig snack, som kan give dig noget at tænke over. Velbekomme.    

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download guide

HENT GRATIS GUIDE OM INBOUND MARKETING

Hent Pravdas guide om B2B inbound marketing og få indsigt i, hvordan du udnytter potentialet for inbound leads maskimalt.

HENT GUIDEN

Skribent

Sune Busk



Sune arbejder strategisk med vores kunders brands. Fra positionering i markedet til udvikling af kampagner og budskaber. Han brænder for at finde den perfekte kombination af ord, strategi og koncept – og altid baseret på viden og indsigter.