Vi vil have podcasts på menuen

16. juni 2017

Vi vil have podcasts på menuen

Indsigter / Branding / Vi vil have podcasts på menuen

Har jeres B2B virksomhed overvejet at arbejde med podcasts? Podcasts? Er det ikke sådan noget som Mads & Monopolet, tænker du måske? Jo, det er det også! Men hvis du mangler et format, der kan undervise og underholde din målgruppe, mens dit brands' kendskab og troværdighed stiger, så læs lige med her…

En multitaskende og uddannende mulighed

Vi er ret begejstrede for podcasts, som efterhånden er blevet meget populært at smække i ørerne på vej til og fra arbejde, eller mens man tager dagens opvask. Flere og flere B2B-virksomheder gør brug af podcasts, hvor emnerne er mange og for alle brancher. Lyt fx til Delacour’s skarpe podcast "Lyt til erhvervsadvokaten."

Men hvad skal jeres podcast handle om? Hvad med ekspertinterviews med interessante folk i branchen? Eller jeres syn på diverse udfordringer og trends? Små snacks med how-to-guides, der gør lytternes arbejdsliv lettere, er også sikre vindere.

podcast.jpg

 

 

 

 

 

De 5-10 minutters audio-hapsere informerer og inspirerer lytterne. De er dermed den let-spiselige pendant til det ofte lidt tungere blogpost. Podcasts er derfor en god måde at servere content på, hvilket er særligt anvendeligt, hvis I arbejder med inbound marketing.

sympatisk positionering

Så hvis I har ambitioner om at positionere jeres B2B-virksomhed som troværdig, vidende og (ja, så har vi sørme det udpinte udtryk igen …) Thought Leader på markedet, bør I overveje at kaste jer ud i podcast-havet.

For indsigter, nyheder, holdninger og viden fra både jer og eksperter vil tilføje afgørende værdi til lytternes professionelle liv. What’s not to like? 

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download guide

HENT GUIDE OM INBOUND MARKETING

Hent Pravdas guide om B2B inbound marketing og få indsigt i, hvordan du udnytter potentialet for inbound leads maskimalt.

HENT GUIDEN

Skribent

Sune Busk



Sune arbejder strategisk med vores kunders brands. Fra positionering i markedet til udvikling af kampagner og budskaber. Han brænder for at finde den perfekte kombination af ord, strategi og koncept – og altid baseret på viden og indsigter.