HubSpot - Inbound Marketing Automation

Hubspot Marketing: Leadgenerering på højt plan

HubSpot er platformen, som skaber grundlaget for B2B virksomhedens inbound marketing og salg. Det hele handler i al sin enkelthed om at få flere besøgende, få konverteret flere varme leads og få flere kunder.

HubSpot er en komplet inbound marketing automation platform, hvor følgende bl.a. er integreret:

  1. Email
  2. Landing Pages (eller hele jeres website)
  3. SEO værktøjer
  4. Marketing Automation via segmentering og workflows
  5. Analytics og rapportering
  6. Personalisering
  7. Styring af sociale medier
  8. Blogs til udgivelse af B2B virksomhedens løbende content
  9. Mulighed for at udgive hele jeres B2B website via HubSpot CMS
  10. Integration til CRM systemer (f.eks. Salesforce og Dynamics). Men bemærk at der i bunden af HubSpot platformen ligger et gratis CRM.

HubSpot marketing platformen indeholder derfor alt det, I har brug for til at øge trafikken på virksomhedens hjemmeside, konvertere leads og skabe målbar ROI. Med fuld support fra PravdaPravda - HubSpot Bureau Partner

Med denne inbound marketing software får I samlet værktøjer og data ét sted. Hele marketingteamet kan arbejde med hjemmesiden, landing pages, emails og nyheder uden, der er brug for webudviklernes hjælp. Enhver marketing managers drøm, da det giver fokus på leadets vej gennem købsrejsen i stedet for på teknik. 

Udviklet AF Marketing- og salgsfolk til B2b marketingfolket

HubSpot, som har hovedkvarter i Boston i USA, er unikke i en ellers IT-domineret software verden fuld af marketingværktøjer: det hele hænger sammen og værktøjerne er meget lette at bruge.

Over 21.000 virksomheder i 90 lande anvender produktet på daglig basis. Virksomheden har over 1.600 ansatte med base i Boston, Dublin, Berlin, Sydney, Tokyo og Singapore.

klar til at lære mere?

HubSpot inbound marketing kan gøre meget for jeres virksomhed. Du kan starte nedenfor med at se en 30 minutters produktvideo, men du kan også gå direkte til at få din egen personlige 30 minutters online session med en af Pravdas inbound eksperter. Her kan du få en åben og ærlig vurdering af jeres B2B hjemmeside set fra et inbound business perspektiv. Evalueringen er baseret på vores lange erfaring med brugen af platformen i B2B virksomheder.

 

HENT DIT EKSEMPLAR AF INBOUND-GUIDEN