3 stærke kundetilgange

17. marts 2016

3 stærke kundetilgange

2016 er ikke blot startet med spændende projekter for vores eksisterende kunder, men også med en række stærke kundetilgange.

Kort nyt fra Pravda / Branding / 3 stærke kundetilgange

Der er tale om ambitiøse og dybt respekterede brands, som vi er stolte over at byde velkommen hos Pravda.

Content Marketing er og bliver et fokusområde for danske vækstvirksomheder. Således også hos MT Højgaard, der er ny kunde hos Pravda. Vi arbejder sammen om MT Højgaards content marketing strategi, der bygger oven på virksomhedens brandidé ”Sammen skaber vi nye horisonter”.

Sammen med Stofa Erhverv udbygger vi den kommunikative værktøjskasse og brandplatform. Det sker for at strømline indsatserne i virksomheden og for at synliggøre brandets unikke fordele endnu tydeligere i markedet.

B8 er landets førende kontormøbelvirksomhed. Vi står foran en proces, hvor vi gentænker brandets profil og kommunikation med afsæt i de værdier, som findes i dag. En proces, der involverer at skabe uniqueness, essens og målgrupperelevans. Vi er – selvsagt – begejstrerede over de nye, positive samarbejder, og vi ser frem til at dele resultaterne med jer.

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download e-bog

HENT VORES E-BOG OM INBOUND MARKETING

Vi er til for at gøre hinanden klogere. Derfor har vi skrevet en guide om emnet til dig. Den fokuserer på inbound marketings værdiskabende potentiale og serverer store tanker og konkrete værktøjer. Vi håber, at du kan lide den.

HENT GUIDEN

Skribent

Mette Hejl



Siden 2007 har Mette bestyret bureauet med lige dele passion og perfektionisme, og hun er om nogen ansvarlig for Pravdas succes. Hendes store styrke er et irriterende enormt overblik kombineret med en uforlignelig evne til at samtænke strategi og eksekvering på højeste niveau.