8 termostater og en burgermenu, tak

13. oktober 2016

8 termostater og en burgermenu, tak

Kort nyt fra Pravda / Cases / 8 termostater og en burgermenu, tak

Du kender det sikkert. Du skal udarbejde en tilbudskampagne for et lavinvolveringsprodukt. Og tilmed til en målgruppe, som ikke går synderligt op i prisen, da det alligevel er chefen, som betaler for gildet. Den er ikke let, så hvad gør du? Pravda tog udfordringen op, da Danfoss ønskede en global kampagne, der kunne øge salget af termostater til installatører ved at give mængderabat. Og det krævede et kreativt og velsmagende greb.

Køb 8 og få 9. + en burgermenu

Med udgangspunkt i indsigten om, at installatører ofte er på farten og, som de fleste andre mennesker, elsker en snack på farten, udviklede Pravda konceptet Heat n’ Eat.

Heat n’ Eat går i al sin enkelthed ud på, at installatører ved køb af 8 termostater får den 9. gratis. + en voucher til en burgermenu. På den måde gavner tilbuddet både mesterens økonomi samtidig med, at tilbuddet vækker installatørernes appetit for at købe Danfoss termostater.

Simpel og global appel

Konceptet er i sin grundidé simpel: giv en gratis og omgående belønning - gerne til maven. Og det er netop styrken ifølge Jes Simonsen, Senior Marketing Manager hos Danfoss:

”Kampagnen skal fungere på globalt niveau, så den skal favne kulturforskelle og samtidig minimere kompleksitet. En burgermenu er populær på tværs af landegrænser, og kan være den lille gevinst, som gør den store forskel for den enkelte installatør i købssituationen.” 

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download e-bog

HENT VORES E-BOG OM INBOUND MARKETING

Vi er til for at gøre hinanden klogere. Derfor har vi skrevet en guide om emnet til dig. Den fokuserer på inbound marketings værdiskabende potentiale og serverer store tanker og konkrete værktøjer. Vi håber, at du kan lide den.

HENT GUIDEN

Skribent

Malene Korsholm



Som Client Director og ivrig motionsløber er Malene vant til at navigere i al slags terræn og er konstant på farten. Hun er eminent til at læse kundernes behov og styrer dem sikkert mod det kreative mål ved hjælp af stram struktur og højt humør.