Aarhus Kommune erhvervsmagasin 2015/16

18. januar 2016

Aarhus Kommune erhvervsmagasin 2015/16

Kort nyt fra Pravda / Cases / Aarhus Kommune erhvervsmagasin 2015/16

Fremtidens Aarhus tager form. Nye bydele skyder frem. Der er rekordoptag på uddannelsesinstitutioner. Der skabes nye job, og befolkningstallet stiger.

Aarhus' profil og erhvervsklima er båret af en bæredygtig udvikling, en stærk konkurrenceevne og et internationalt udsyn og mindset – som bliver stadig mere synlig.

Væksten kræver intelligent forberedelse, et stærkt og bredt samarbejde samt, at der investeres massivt i den nødvendige byudvikling og infrastruktur nu og i fremtiden.

Business Aarhus under Borgmesterens Afdeling udgiver Årsmagasin 2015-2016, der fortæller nogle af de mange positive nyheder fra Aarhus-baserede virksomheder – herunder globale aktører som BESTSELLER og DuPont.

Magasinet er den visionære fortælling om en by, der tager sit ansvar som medspiller for virksomhederne meget seriøst – og nogle af regionens mest progressive virksomhedsledere fortæller med egne ord, hvad de har ledt efter – og fundet – i Aarhus.

I lighed med sidste år har Pravda fået opgaven at designe magasinet. Det har vi gjort ved at videreudvikle en stil og tone, der giver bladet særpræg, identitet og genkendelighed, når det lander på skrivebordet hos regionens erhvervsledere.

Magasinet bliver derfor et visuelt spejl på udviklingen i Aarhus, og det etablerer en stærk balance mellem lokal identifikation og international kvalitet.

Dyk ned i artiklerne her.

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download guide

HENT VORES E-BOG OM INBOUND MARKETING

Hent Pravdas guide om B2B inbound marketing og få indsigt i, hvordan du udnytter potentialet for inbound leads maskimalt.

HENT GUIDEN

Skribent

Josephine Pulcher



Josephine er Project Manager hos Pravda.