Atea vælger Pravda som strategisk lead-bureau

31. oktober 2017

Atea vælger Pravda som strategisk lead-bureau

Kort nyt fra Pravda / Nyt fra huset / Atea vælger Pravda som strategisk..

Vi er vildt stolte af at kunne offentliggøre, at den store danske IT-virksomhed Atea netop har valgt Pravda som nyt strategisk lead-bureau efter en omfattende bureaukonkurrence.

Som ny samarbejdspartner bliver vores fornemmeste opgave at styrke Atea’s muligheder for at opnå en endnu stærkere position inden for udvalgte forretningsområder. Derudover skal vi hjælpe med at indfri konkrete vækstmål på produktsalg.

Vi kan slet ikke vente med at begynde det spændende samarbejde, og teamet hos Atea deler vores begejstring:

”Igennem hele processen har Pravda vist sig kompetente og dedikerede. De kom med et professionelt og gennemarbejdet oplæg, som viste, at de forstod vores forretning og value propositions. Vi søgte en partner, der mestrer brand building, go2market-strategi og stærk digital forståelse – og alle de parametre fandt vi hos Pravda,” forklarer Atea’s direktør for Marketing & eCommerce, David Demsitz.

Mangeårig erfaring med IT-branchen
Med det nye Atea-samarbejde tilføjer vi endnu en stor dansk IT-virksomhed til kundelisten. En liste, der blandt andet tæller den succesfulde Business Intelligence-virksomhed Inspari, som vi har skabt en succesrig identitet og brandposition sammen med. 

Bliv klogere på tankerne bag Inspari's brandposition, og se de tydelige resultater i vores case om Inspari

 

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download guide

HENT GRATIS GUIDE OM INBOUND MARKETING

Hent Pravdas guide om B2B inbound marketing og få indsigt i, hvordan du udnytter potentialet for inbound leads maskimalt.

HENT GUIDEN

Skribent

Mette Hejl



Siden 2007 har Mette bestyret bureauet med lige dele passion og perfektionisme, og hun er om nogen ansvarlig for Pravdas succes. Hendes store styrke er et irriterende enormt overblik kombineret med en uforlignelig evne til at samtænke strategi og eksekvering på højeste niveau.