fredsted-floors.jpg

2. maj 2016

Brandarbejde for Fredsted Floors

Fredsted Floors (tidligere Woodstone) er high-end producent af massive planke-trægulve og unikke træløsninger i kvalitetsmæssig særklasse.

Kort nyt fra Pravda / Cases / Brandarbejde for Fredsted Floors

Pravda har udviklet en ny identitet til Fredsted Floors med en tilgang, som vi døbte "Nordic Noir”. Dette er fulgt op af konkrete anbefalinger og hjælpeværktøjer til at støbe budskaber og det grafiske udtryk. Alt sammen for at finde ind til et univers, der vil tiltale den kompromisløse arkitekt, som typisk er hovedmålgruppen.

Pravda har desuden hjulpet Fredsted Floors med markedskommunikation i form af direct mails og differenting af produktgrupper. Disse tanker og principper er ført igennem i virksomhedens online tilstedeværelse, hvor Pravda har hjulpet med at udvikle en social media-strategi, grafiske guides og konkret indhold til blandt andet Instagram.

Kasper Fredsted, ejer af Fredsted Floors, mener, at brandet er både udfordret og udviklet oven på en stærk proces:

“I al beskedenhed er vi selv æstetiske specialister, og vi har derfor bevidst valgt en samarbejdspartner, der har kunnet matche vores behov for en ny identitet og styrket kommunikation. Det har vi fundet hos Pravda, hvor vi er blevet knivskarpe på vores udtryk – og måske derfor i virkeligheden også har udviklet vores egen selvforståelse. Rådgivningen og de konkrete leveringer har været af meget høj kvalitet, og vi er kommet længere end vores ambition. Det gælder både det visuelle udtryk og vores nyfundne evne til at kommunikere æstetisk relevant på egne og eksterne kanaler”.

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download e-bog

HENT VORES E-BOG OM INBOUND MARKETING

Vi er til for at gøre hinanden klogere. Derfor har vi skrevet en guide om emnet til dig. Den fokuserer på inbound marketings værdiskabende potentiale og serverer store tanker og konkrete værktøjer. Vi håber, at du kan lide den.

HENT GUIDEN

Skribent

Anders Lunde



Anders er trods alt for gammel til at være "born digital", men han er 100 % social. Som Head of Social er Anders ansvarlig for at udvikle vindende løsninger på vegne af vores kunders brands og giver dem en unik stemme i det mangfoldige og perspektivrige medielandskab.