Business Aarhus årsmagasin 2016/17

3. januar 2017

Business Aarhus årsmagasin 2016/17

Kort nyt fra Pravda / Cases / Business Aarhus årsmagasin 2016/17

Aarhus er i de seneste år blevet et hotspot for national og international ekspertviden og kvalificeret arbejdskraft. Og destination for et rekordhøjt antal turister fra hele verden.

Aarhus rykker. Hurtigt.

Det er Aarhus’ evne til at genopfinde sig selv, der er med til at tilskrive byens imponerende vækst og tiltrækningskraft. For i de seneste år har byen set sig selv i øjnene, vendt tingene på hovedet, satset. Og vundet.

Business Aarhus som løftestang 

Der er mange drivkræfter bag Aarhus’ gentænkende fremgang og Business Aarhus, som hører under Borgmesterens afdeling i Aarhus Kommune, er en af dem.

Business Aarhus har til formål at servicere erhvervslivet og præge udviklingen i en international retning på tværs af brancher ved at viderebringe og kvalificere indsigter og synergier.

Og et skarpere fokus på erhvervslivet har i de seneste år været blot en af faktorerne til at styrke Aarhus’ erhvervsliv og været en medvirkende årsag til, at internationale virksomheder er kommet til byen.

Gentænk eller dø

En del af Business Aarhus’ arbejde er udgivelsen af årsmagasinet af ”Business Aarhus”, der bliver sendt til 4.000 lokale virksomheder og organisationer.

Temaet for årsmagasinet 2017 er netop Aarhus’ fantastiske evne til at gentænke og redefinere sig selv.

Pravda har for 3. år i træk stået for at designe magasinet i tæt samarbejde med Business Aarhus. Det stilistiske sprog er storladent og urbant, hvilket understreger Aarhus’ bevægelse mod at blive et kulturelt og forretningsmæssigt arnested for udvikling og innovation.

Virksomheder med visioner

Årsmagasinet er med dets forankrende fortællinger og visionære perspektiver for fremtiden et samlingspunkt for det aarhusianske forretningsliv.

Pravda har udover arbejdet med det visuelle udtryk produceret tre artikler til årsmagasinet. Artiklerne portrætterer Aarhus-baserede virksomheder – henholdsvis Stibo, MHI Vestas og Lasertryk – som har opnået stor succes ved at gentænke og udvikle deres forretning.

Læs hele magasinet her

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download e-bog

HENT VORES E-BOG OM INBOUND MARKETING

Vi er til for at gøre hinanden klogere. Derfor har vi skrevet en guide om emnet til dig. Den fokuserer på inbound marketings værdiskabende potentiale og serverer store tanker og konkrete værktøjer. Vi håber, at du kan lide den.

HENT GUIDEN

Skribent

Mette Hejl



Siden 2007 har Mette bestyret bureauet med lige dele passion og perfektionisme, og hun er om nogen ansvarlig for Pravdas succes. Hendes store styrke er et irriterende enormt overblik kombineret med en uforlignelig evne til at samtænke strategi og eksekvering på højeste niveau.