Danfoss elsker CO2

19. juni 2018

Danfoss elsker CO2

Kort nyt fra Pravda / Salg / Danfoss elsker CO2

CO2 har et blakket ry. Den gængse opfattelse er, at stoffet er en af de største kilder til globale temperaturstigninger, luftforurening og andre foruroligende klimaforandringer. Derfor vil mange også spærre øjnene op, når Danfoss, som en af verdens førende virksomheder inden for klimavenlige produkter, går i markedet og erklærer sin kærlighed til CO2.

Men det har Danfoss en særdeles god grund til. Og med kreativ hjælp fra Pravda har de forklaret hvorfor.

CO2 som kølemiddel forbedrer klimaet

Inden for køleindustrien og Food Retail er det alment kendt, at CO2 er et af de mest klimavenlige kølemidler. Det er hverken brændbart eller giftigt og, måske vigtigst af alt, så påvirker det ikke ozonlaget.

Desværre har brugen af CO2 været begrænset til kolde klimaer og komplekse kølesystemer. Indtil nu. For med Danfoss’ nye Multi Ejector SolutionTM er det muligt for virksomheder inden for Food Retail at anvende CO2 i varmere regioner lige fra Mellemøsten til Sydamerika – og på den måde bidrage positivt til klimaudfordringerne.

Men hvordan sælger man idéen om mere CO2?

CO2 er altså et fremragende kølemiddel og ikke udelukkende en alvorlig klimasynder. Men hvordan får man så fortalt det positive budskab, som kan nuancere, og muligvis ændre, synet på CO2?

Vores svar er en humoristisk og jordnær film, som virkelig understreger, hvorfor Danfoss elsker CO2. Filmen, der i skrivende stund er en af de mest sete i Danfoss’ historie med mere end 123.000 visninger, er den kreative spydspids i en større kampagne, som også indeholder social media-aktiviteter og salgsunderstøttende materialer.

Se filmen nedenfor – hvis du har mod på at ændre dit syn på CO2.

 

 

 

 

 

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download guide

HENT GUIDE OM INBOUND MARKETING

Hent Pravdas guide om B2B inbound marketing og få indsigt i, hvordan du udnytter potentialet for inbound leads maskimalt.

HENT GUIDEN

Skribent

Malene Korsholm



Som Client Director og ivrig motionsløber er Malene vant til at navigere i al slags terræn og er konstant på farten. Hun er eminent til at læse kundernes behov og styrer dem sikkert mod det kreative mål ved hjælp af stram struktur og højt humør.