En historie til inspiration

11. marts 2016

En historie til inspiration

Kort nyt fra Pravda / Nyt fra huset / En historie til inspiration

Eastpak har udvalgt 75 kvinder fra 11 byer verden over til at fortælle deres historie i anledning af kvindernes internationale kampdag den 8. marts.

Feltet tæller alt fra iværksættere over verdensberømte kunstnere til CEO's for globale virksomheder – og vores egen Mette Hejl.

En udvalgt skare af redaktører, bloggere og skribenter var derfor samlet hos Pravda for at høre Mettes egen historie om turen fra overtagelse og turnaround til skabelsen af ét af landets stærkeste B2B-bureauer.

En historie, der vidner om, at solide menneskelige værdier, kreativitet i rammer og benhård business sagtens kan gå side om side.

Og at ydmyghed og tro på egne evner ikke er hinandens modsætninger.

Vi takker for besøget – og håber, at alle er blevet sendt inspireret videre.

Læs interviewet med Mette her. [Update 19/2-2018: Interviewet er offline hos Eastpak.]

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download e-bog

HENT VORES E-BOG OM INBOUND MARKETING

Vi er til for at gøre hinanden klogere. Derfor har vi skrevet en guide om emnet til dig. Den fokuserer på inbound marketings værdiskabende potentiale og serverer store tanker og konkrete værktøjer. Vi håber, at du kan lide den.

HENT GUIDEN

Skribent

Mette Hejl



Siden 2007 har Mette bestyret bureauet med lige dele passion og perfektionisme, og hun er om nogen ansvarlig for Pravdas succes. Hendes store styrke er et irriterende enormt overblik kombineret med en uforlignelig evne til at samtænke strategi og eksekvering på højeste niveau.