Godt i gang med content marketing

21. juni 2016

Godt i gang med content marketing

Juni måned har stået i content marketing-tegnet hos Pravda.

Kort nyt fra Pravda / Nyt fra huset / Godt i gang med content marketing

Til foreløbigt to seminarer har vores Head of Strategy, Sune Busk, og Head of Social, Anders Lunde stået ved lærredet med en utvetydig agenda: At tale content marketing ned fra et flyvsk buzzword til at komme i praktisk øjenhøjde med hverdagen.

Men hvorfor overhovedet beskæftige sig med content marketing?

Content marketing handler om – enkelt – at identificere overlappet mellem virksomhedens viden og kundernes behov for hjælp og at sætte et system op, så produktion og distribution sker så effektivt og målrettet som muligt.

Og tesen hos Pravda er klar. De fleste B2B-virksomheder bedriver allerede en form for content marketing i dag. Der produceres cases, white papers, seminarer m.m. i vid udstrækning – men ofte uden tydelig retning og formål. Og det er i virkeligheden synd og spild af gode ressourcer, når faktum er, at der findes enkle måder at komme i gang... og videre.

Deltag i vores kommende seminar om content marketing
Vores to specialister formidler de strategiske principper bag content marketing i øjenhøjde og serverer praktiske værktøjer og tilgange, som du kan anvende fra dag 1 i din virksomhed. Og feedbacken fra deltagerne har været overvældende positive.

Derfor er vi glade for at kunne invitere dig med til en ny række af seminarer, som arrangeres i samarbejde med Market, der alle løber af stablen efter sommerferien.

Du kan holde dig orienteret på Market Community.

Book en snak om content marketing
Hvis du ønsker en 1:1 snak om potentialet for content marketing i din egen virksomhed, er du mere end velkommen til at kontakte Pravda.

Hvis du giver en kop kaffe, så giver vi en hands-on snak om, hvordan din virksomhed kan arbejde strategisk og praktisk med content marketing og dermed styrke jeres marketing-indsats.

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download e-bog

HENT VORES E-BOG OM INBOUND MARKETING

Vi er til for at gøre hinanden klogere. Derfor har vi skrevet en guide om emnet til dig. Den fokuserer på inbound marketings værdiskabende potentiale og serverer store tanker og konkrete værktøjer. Vi håber, at du kan lide den.

HENT GUIDEN

Skribent

Lars Ørhøj



Lars er Pravdas Inbound Manager og har arbejdet intensivt med HubSpot og inbound marketing siden 2014. Lars har som en af de meget få i verdenen alle HubSpot Academy certificeringer.