Identiteten er i dit indre og i printpladen

11. april 2017

Identiteten er i dit indre og i printpladen

Kort nyt fra Pravda / Branding / Identiteten er i dit indre og i printpladen

Hvad betyder udseendet for B2B-virksomheder? Det betyder meget. Og det er udviklingen af en visuel og kommunikativ position for vores nye kunde Senmatic et levende eksempel på.

Senmatic er førende inden for produktion af avancerede produkter til gartneribranchen samt sensorer til måling af temperaturer, fugtighed og gasarter. Virksomheden havde bare ét problem.

Senmatics eksterne kommunikation og positionering i markedet har ikke afspejlet virksomhedens ledende innovation og høje produktkvalitet. Og det har udfordret opfyldelsen af virksomhedens internationale vækstambitioner.

En samlet fortælling til en stærk position

For at styrke Senmatics fremtoning har Pravda udviklet et nyt logo, der henter inspiration i en af virksomhedens nøglekomponenter: printpladen. Det nye logo bliver støttet af et fremtidsorienteret budskabshierarki samt tone-of-voice, der tør vise Senmatic frem og fokuserer på virksomhedens innovative tech-løsninger.

Det styrker Senmatics brand og markedsposition, hvilket bidrager positivt til opfyldelsen af virksomhedens internationale vækstambitioner.

Fordi omverdenen nu kan kende dem.

Er du nysgerrig på, hvordan I også kan arbejde med en styrket position gennem jeres brand? Så brug 5 minutter på at læse vores blogindlæg, hvor du får 5 måder at teste jeres brandposition.

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download guide

HENT GRATIS GUIDE OM INBOUND MARKETING

Hent Pravdas guide om B2B inbound marketing og få indsigt i, hvordan du udnytter potentialet for inbound leads maskimalt.

HENT GUIDEN

Skribent

Sune Busk



Sune arbejder strategisk med vores kunders brands. Fra positionering i markedet til udvikling af kampagner og budskaber. Han brænder for at finde den perfekte kombination af ord, strategi og koncept – og altid baseret på viden og indsigter.