Hvad betyder udseendet for B2B-virksomheder? Det betyder meget. Og det er udviklingen af en visuel og kommunikativ position for vores nye kunde Senmatic et levende eksempel på.
Senmatic er førende inden for produktion af avancerede produkter til gartneribranchen samt sensorer til måling af temperaturer, fugtighed og gasarter. Virksomheden havde bare ét problem.
Senmatics eksterne kommunikation og positionering i markedet har ikke afspejlet virksomhedens ledende innovation og høje produktkvalitet. Og det har udfordret opfyldelsen af virksomhedens internationale vækstambitioner.
En samlet fortælling til en stærk position
For at styrke Senmatics fremtoning har Pravda udviklet et nyt logo, der henter inspiration i en af virksomhedens nøglekomponenter: printpladen. Det nye logo bliver støttet af et fremtidsorienteret budskabshierarki samt tone-of-voice, der tør vise Senmatic frem og fokuserer på virksomhedens innovative tech-løsninger.
Det styrker Senmatics brand og markedsposition, hvilket bidrager positivt til opfyldelsen af virksomhedens internationale vækstambitioner.
Fordi omverdenen nu kan kende dem.
Er du nysgerrig på, hvordan I også kan arbejde med en styrket position gennem jeres brand? Så brug 5 minutter på at læse vores blogindlæg, hvor du får 5 måder at teste jeres brandposition.