Lars Ørhøj er ny Inbound Manager

21. november 2016

Lars Ørhøj er ny Inbound Manager

Kort nyt fra Pravda / Nyt fra huset / Lars Ørhøj er ny Inbound Manager

Vi er glade for at præsentere Lars Ørhøj som Pravdas nye Inbound Manager. Lars Ørhøj var en af de første danskere til at arbejde med inbound marketing, og han er i dag respekteret som en af landets førende eksperter på området.

Læg dertil, at Lars kommer med næsten 25 års erfaring fra B2B-branchen gennem en række ledende stillinger hos blandt andet iPaper og Visiolink, og vi har en vindende kombination for vores nuværende og fremtidige kunders arbejde med inbound marketing.

Fokus på konstant udvikling
Lars er en person, der med en stor portion nørdet nysgerrighed ønsker at vende irritationer til noget positivt, ændre status quo og blive klogere.

Ærgerrigheden har været afgørende for Lars’ evne til at udvikle sig i en konstant skiftende B2B-branche og var ligeledes drivkraften for hans indledende interesse for inbound marketing:

”For år tilbage følte jeg, at jeg stod midt i en tåge. Jeg sendte en masse traditionel marketing af sted, men fik intet feedback. Folk tog ikke længere telefonen, blev væk fra messer og reagerede ikke på direct mails. Så hvad skulle jeg gøre for at genetablere dialogen med kunderne?”

Bred erfaring og mange kasketter
For Lars var svaret klart: Påbegynde arbejdet med inbound marketing. Sidenhen har Lars opnået stor succes og etableret en bred erfaring med inbound marketings mange discipliner med alt fra strategisk udvikling til operationel eksekvering.

De mange inbound-kasketter fra tidligere stillinger giver Lars en vigtig indsigt i vores kunders situation. For han ved alt om at sidde i en marketingafdeling med store ambitioner, men begrænsede ressourcer.

Forståelsen for mange af vores eksisterende og potentielle B2B-kunders virkelighed gør Lars i stand til at vurdere, hvor det kan betale sig for kunderne at satse på egne ressourcer, og hvor der er behov for ekstern hjælp til at opfylde de ambitiøse målsætninger.

Hvordan ser inbound marketing ud?
I dag er langt de fleste inbound marketing-løsninger opbygget efter samme skabelon: Indledende med en række opmærksomhedsskabende blogindlæg, som leder videre til leadgenererende- og kvalificerende content i form af e-bøger eller whitepapers, hvorefter salgsafdelingen stiller sig klar til at kontakte de varme leads.

Men hvem siger, at denne proces er den rigtige for alle kunder?

”Jeg og Pravda ønsker at udfordre standarden for inbound marketing, så vi udvikler løsninger, der passer til kundernes behov. Det kan derfor være, at blogindlæg og whitepapers skal erstattes af social media, korte videoklip, podcasts eller noget helt fjerde”, afslutter Pravdas nytiltrådte Inbound Manager i Aarhus, Lars Ørhøj.

Bonusinfo:
Lars er, udover at være en ivrig a cappella-sanger, alumne fra den verdensførende franske Handelshøjskole INSEAD.

Lars er en af de danskere med flest certificeringer i løsningerne og teorierne fra inbound marketing automation virksomheden HubSpot.

Er du interesseret i at blive klogere på Lars Ørhøj? Så er du velkommen til at finde ham på LinkedIn.

Nysgerrig efter mere inbound?
Så download vores gratis e-bog og få konkrete værktøjer til at optimere din virksomheds marketing- og salgsarbejde med inbound marketing.

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download e-bog

HENT VORES E-BOG OM INBOUND MARKETING

Vi er til for at gøre hinanden klogere. Derfor har vi skrevet en guide om emnet til dig. Den fokuserer på inbound marketings værdiskabende potentiale og serverer store tanker og konkrete værktøjer. Vi håber, at du kan lide den.

HENT GUIDEN

Skribent

Mette Hejl



Siden 2007 har Mette bestyret bureauet med lige dele passion og perfektionisme, og hun er om nogen ansvarlig for Pravdas succes. Hendes store styrke er et irriterende enormt overblik kombineret med en uforlignelig evne til at samtænke strategi og eksekvering på højeste niveau.