LinkedIn-rapport julekalender 2016

25. januar 2017

LinkedIn-rapport julekalender 2016

I december 2016 afholdte vi for tredje år i træk vores traditionsrige LinkedIn-julekalender.

Kort nyt fra Pravda / Indsigter / LinkedIn-rapport julekalender 2016

2016-udgaven havde samme form, men ikke samme succes, som de to foregående år.

For de daglige posts med branchespecifikke spørgsmål genererede ikke lige så meget reach samt likes, delinger og kommentarer som i 2014 og 2015.

Men det er faktisk helt okay.

Det gør ondt (og godt) at blive klogere
Pravdas LinkedIn-julekalender 2016 fremstår nemlig som et fantastisk case-eksempel på, hvordan man som virksomhed kan forberede sig optimalt, følge en succesfuld opskrift, iværksætte best practice-initiativer – og alligevel ikke nå i mål.

Og hvad gør man så?

Man kan stikke hovedet i jorden. Gemme sig. Glemme det. Men vi har valgt at se julekalenderens lave engagementsrate i øjnene. Og tage ved lære.

Resultatet er en rapport, hvor vi med en stor portion ærlighed og gennemsigtighed giver dig et unikt indblik i arbejdet med LinkedIn-julekalenderen.

Og ikke mindst præsenterer vi Pravdas anbefalinger til, hvordan du kan styrke dit fremtidige arbejde på LinkedIn.

Hent Pravdas LinkedIn-rapport her.

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download e-bog

HENT VORES E-BOG OM INBOUND MARKETING

Vi er til for at gøre hinanden klogere. Derfor har vi skrevet en guide om emnet til dig. Den fokuserer på inbound marketings værdiskabende potentiale og serverer store tanker og konkrete værktøjer. Vi håber, at du kan lide den.

HENT GUIDEN

Skribent

Mette Hejl



Siden 2007 har Mette bestyret bureauet med lige dele passion og perfektionisme, og hun er om nogen ansvarlig for Pravdas succes. Hendes store styrke er et irriterende enormt overblik kombineret med en uforlignelig evne til at samtænke strategi og eksekvering på højeste niveau.