Ny global position for GVP

8. december 2016

Ny global position for GVP

Hverken virksomheder eller verden omkring dem er statiske størrelser. Og når en virksomhed udvikler sig markant, er det vigtigt, at kommunikationen følger med.

Kort nyt fra Pravda / Cases / Ny global position for GVP

GPV International A/S fik på rejsen fra velkonsolideret EMS-partner til global EMS-partner med produktion i Asien, Europa og Amerika derfor behov for en gentækning af positionen og en ny kommunikationsplatform.

Kunden i fokus

GPV’s tidligere payoff ”We deliver” blev omdrejningspunkt på forandringsprocessen.

Hvor ”We deliver” var blevet en hygiejnefaktor for at agere i markedet, blev den nye position funderet i ”Accomplish More”. Et løfte, der sætter kundens oplevede værdiskabelse i centrum af kommunikationen.

Skiftet af payoff gav GPV en stærk brand-platform at berige målgrupperne ud fra, da det skaber et ensartet udtryk på tværs af markeder og materialer.

Et ID, der bogstavelig talt peger fremad

GPV’s nye ID tager afsæt i virksomhedens teknologiske DNA og er den visuelle fortælling om rejsen fra ”We deliver” til ”Accomplish More”.

Den grønne pil er en tekstur, som er funderet i printpladen – en af GPV’s nøgleelementer. Med udgangspunkt i virksomhedens position peger pilen fremad – fremad mod værdien for kunden.

Udbyttet af den nye position er en international og progressiv profil, som er med til at understrege GPV’s position som international EMS-partner.

I forlængelse af den nye position har Pravda desuden hjulpet med udvikling af nyt website og ikke mindst en brand-film, som aktiverer ”Accomplish More” og fortæller historien om GPV’s værdiskabelse set fra kundens perspektiv.

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download e-bog

HENT VORES E-BOG OM INBOUND MARKETING

Vi er til for at gøre hinanden klogere. Derfor har vi skrevet en guide om emnet til dig. Den fokuserer på inbound marketings værdiskabende potentiale og serverer store tanker og konkrete værktøjer. Vi håber, at du kan lide den.

HENT GUIDEN

Skribent

Josephine Pulcher



Josephine er Project Manager hos Pravda.