nyt-website-for-bestseller.jpg

10. oktober 2016

Ny hjemmeside for BESTSELLER

Din virksomheds hjemmeside skal kunne mange ting. Den skal rumme det meste mellem cases og kontaktside, og spiller hovedrollen i din digitale fortælling.

Kort nyt fra Pravda / Cases / Ny hjemmeside for BESTSELLER

Din virksomheds hjemmeside skal kunne mange ting. Den skal rumme det meste mellem cases og kontaktside, og spiller hovedrollen i din digitale fortælling.

Det var derfor med stolthed, at Pravda blev valgt til en række corporate communication-opgaver for BESTSELLER, heriblandt udvikling og design af virksomhedens corporate hjemmeside, about.bestseller.com.

Øje for detaljen 

Men hvordan designer man hjemmesiden til en virksomhed, der har vokset sig verdenskendt gennem netop perfektionistisk (tøj)design?  

Pravda indledte processen med en UX-workshop i tæt samarbejde med blandt andet BESTSELLER’s corporate communication-afdeling. Det kortlagde brugerrejsen på den nye hjemmeside og dannede grundlag for designet.  

Ud fra nøgleordene overskuelighed samt let navigation og afkodning udviklede Pravda et kubistisk design, som letter brugerrejsen ved at skabe imødekommende rammer for et nyt og forbedret indholdsunivers.

Af og til designere
Pravdas løsning formår ikke blot at eksekvere inden for rammerne af BESTSELLER’s perfektionistiske brand ID. Det formår også at bidrage til det allerede stilistisk univers.  

Designets brugervenlighed forstærkes yderligere af sidens tekniske løsninger, der fungerer på tværs af devices og gør det lettere at dele indhold til sociale medier.

Der skal lyde et stort tak til vores samarbejdspartnere i projektet, DIS/PLAY, for at sætte strøm til Pravdas digitale design. 

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download e-bog

HENT VORES E-BOG OM INBOUND MARKETING

Vi er til for at gøre hinanden klogere. Derfor har vi skrevet en guide om emnet til dig. Den fokuserer på inbound marketings værdiskabende potentiale og serverer store tanker og konkrete værktøjer. Vi håber, at du kan lide den.

HENT GUIDEN

Skribent

Malene Korsholm



Som kontaktchef og ivrig motionsløber er Malene vant til at navigere i al slags terræn og er konstant på farten. Hun er eminent til at læse kundernes behov og styrer dem sikkert mod det kreative mål ved hjælp af stram struktur og højt humør.