Nyt magasin sætter ansigt på data

3. juni 2016

Nyt magasin sætter ansigt på data

Data. Effekterne er store og potentialet større, men samtidig en uhåndgribelig og ikke mindst usynlig størrelse. Så hvordan udvikler man et magasin, der fastfryser dataenes galopperende udvikling, gør status og ikke mindst udstikker den videre rute i det datadrevne landskab? Uden at tabe læseren på side 2, naturligvis.

Kort nyt fra Pravda / Cases / Nyt magasin sætter ansigt på data

Det har Pravda og Danmarks førende Business Intelligence-virksomhed, Inspari, et godt bud på. Hemmeligheden er udviklingen af en visuel identitet, der bryder med branchens rammer og læner sig op af de magasiner, du finder i bladhylden, på kaffebordet, og under armen, når sofaen kalder. Sådan kom magasinet Data-driven ’16 til verden.  

Den visuelle identitet har fundament i Insparis farverige og kvalitetsbevidste univers, hvilket er tilsat lige dele leg og menneskeligt ansigt. Et menneskeligt ansigt, der styrker det usynliges håndgribelighed, og dermed inviterer og inspirerer læseren til at bladre videre.    

For det handler, når alt kommer til alt, om mennesker. Ja, ny teknologi og data buldrer af sted, men – heldigvis – med mennesker i kontrolrummet. Mennesker, der kombinerer forretningsmæssig forståelse, dataforståelse og analytisk forståelse. Mennesker, der aktiverer dataenes potentialer, indløser værdien, hopper på den operationelle trampolin og lander på den strategiske platform. Mennesker, der rykker på forståelser.

Sådanne mennesker fylder Insparis kontorer og Data-driven ’16. De sætter ansigt og ord på dataenes uhåndgribelige verden og skaber dermed rammen for den visuelle identitet. Til stor begejstring for Inspari:

”Vi er ovenud begejstrede for Pravdas udvikling af magasinet Data-driven ’16. Den visuelle identitet formår at præsentere emner af høj kompleksitet i et inviterende og inspirerende univers, hvilket er afgørende for magasinets tiltrækningskraft på læseren. Vi er meget stolte af magasinet, som skaber stor interesse om Inspari og vores datadrevne arbejde", udtaler Direktør & Partner for Inspari, Jens-Jakob Thuun Aarup.

Du kan hente magasinet, Data-driven ’16, her.

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download e-bog

HENT VORES E-BOG OM INBOUND MARKETING

Vi er til for at gøre hinanden klogere. Derfor har vi skrevet en guide om emnet til dig. Den fokuserer på inbound marketings værdiskabende potentiale og serverer store tanker og konkrete værktøjer. Vi håber, at du kan lide den.

HENT GUIDEN

Skribent

Malene Korsholm



Som Client Director og ivrig motionsløber er Malene vant til at navigere i al slags terræn og er konstant på farten. Hun er eminent til at læse kundernes behov og styrer dem sikkert mod det kreative mål ved hjælp af stram struktur og højt humør.