OK vælger Pravda til B2B

10. januar 2017

OK vælger Pravda til B2B

Energiselskabet OK vil skærpe kommunikationen til erhvervssegmenterne yderligere. Til det formål har OK a.m.b.a. valgt at samarbejde med Pravda.

Kort nyt fra Pravda / Cases / OK vælger Pravda til B2B

”Vi har allerede taget hul på samarbejdet med Pravda, og det har været en særdeles positiv proces. Forventningerne er tårnhøje til, at Pravda kan hjælpe med at strukturere vores platform og videreudvikle på vores kommunikation, så vores B2B-position er knivskarp, on-brand og taler værdifuldt differentierende ud i markedet”, fortæller Marketing Segmentchef Anne-Marie Søgaard.    

Anne-Marie Søgaard understreger, at samarbejdet med Pravda på ingen måde er et farvel til det meget succesfulde samarbejde med Agency Spring, der står bag de prisvindende kampagner for OK på B2C-markedet med lokalsporten i centrum. ”Vi er meget begejstrede for samarbejdet med Agency Spring, som fortsætter uændret, men det er et simpelt spørgsmål om at samle så stærke partnere om os som muligt. Og her kan Pravda noget særligt på B2B”.

Hos Pravda er vi naturligvis meget stolte over det nye samarbejde og ser frem til at skabe strategisk erhvervskommunikation for ét af landets absolut stærkeste brands. 

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download e-bog

HENT VORES E-BOG OM INBOUND MARKETING

Vi er til for at gøre hinanden klogere. Derfor har vi skrevet en guide om emnet til dig. Den fokuserer på inbound marketings værdiskabende potentiale og serverer store tanker og konkrete værktøjer. Vi håber, at du kan lide den.

HENT GUIDEN

Skribent

Malene Korsholm



Som Client Director og ivrig motionsløber er Malene vant til at navigere i al slags terræn og er konstant på farten. Hun er eminent til at læse kundernes behov og styrer dem sikkert mod det kreative mål ved hjælp af stram struktur og højt humør.