10. august 2016

Pravda er HubSpot-partner i Danmark

Vi er stolte over at kunne fortælle, at Pravda er blevet certificeret HubSpot partner. Det giver os mulighed for at tilbyde vores kunder en ny måde at opbygge kunde-relationer på med content-deling i centrum.

Kort nyt fra Pravda / Nyt fra huset / Pravda er HubSpot-partner i Danmark

Vi er stolte over at kunne fortælle, at Pravda er blevet certificeret dansk HubSpot partner i Danmark. Det giver os mulighed for at tilbyde vores kunder en ny måde at opbygge kunde-relationer på med content-deling i centrum. Kombineret med vores mange andre ydelser inden for branding, salgsunderstøttelse og leadgenerering, tilbyder vi en unik platform til B2B-virksomhederne.

Hvad er inbound marketing, og hvorfor er det relevant?

Med inbound marketing bruger I godt og relevant content i form af artikler, cases, guides osv. til at konvertere ukendte potentielle kunder til kunder – og senere til ambassadører for din virksomhed. Det er pull i stedet for push.

Pravdas overbevisning er, at inbound marketing er et fantastisk værktøj til at effektivisere arbejdet med at skabe nye kunderelationer og til at lappe hullet mellem virksomhedernes salgs- og marketingafdelinger. Mange virksomheder er bevidste om værdien af lead-generering, men flere mangler redskaberne til at skabe, kvalificere og aflevere leads på tværs af afdelingerne.

HubSpot er bindeleddet mellem salg og marketing og giver forståelse for, hvordan ethvert website kan gå fra et udvidet visitkort til en stærk salgsmotor. Sådan skaber platformen værdi.

Vi vil fortælle meget mere om HubSpot i fremtiden. Men vil du allerede nu vide mere om, hvad inbound marketing kan gøre for din virksomhed?

Så kom godt i gang med vores gratis e-bog.

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download e-bog

HENT VORES E-BOG OM INBOUND MARKETING

Vi er til for at gøre hinanden klogere. Derfor har vi skrevet en guide om emnet til dig. Den fokuserer på inbound marketings værdiskabende potentiale og serverer store tanker og konkrete værktøjer. Vi håber, at du kan lide den.

HENT GUIDEN

Skribent

Lars Ørhøj



Lars er Pravdas Inbound Manager og har arbejdet med HubSpot og Inbound Marketing siden 2014.