8. november 2016

Pravda i Boston til INBOUND 2016

Det er ingen hemmelighed, at Pravda arbejder intensivt med inbound marketing og HubSpot. Vi er et af de få HubSpot-certificerede bureauer i Danmark og er derfor i stand til at udvikle professionelle marketing- og salgsoptimerende aktiviteter for vores ambitiøse B2B-kunder.

Kort nyt fra Pravda / Nyt fra huset / Pravda i Boston til INBOUND 2016

Vi stopper dog ikke her. Pr. 1. november har vi ansat Lars Ørhøj som Inbound Manager. Og uden at spoile for næste uges uddybende præsentation af Lars, kan vi fortælle, at han er én af landets absolut førende specialister inden for arbejdet med inbound marketing og HubSpot.
Vi bliver klogere for din skyld
Lars er netop rejst en uge til Boston, hvor han deltager i HubSpots konference INBOUND 2016. Her er 14.000 marketingprofessionelle fra hele verden samlet for at skabe nye netværk og ikke mindst lære om de nyeste trends og løsninger inden for arbejdet med inbound marketing.

Inbound marketing i Danmark.  
Vi ser frem til at fortælle mere om Lars Ørhøj og hans takeaways fra INBOUND 2016, så vi kan udvikle og optimere dit arbejde med at skabe effektfuld ROI via inbound marketing.

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download e-bog

HENT VORES E-BOG OM INBOUND MARKETING

Vi er til for at gøre hinanden klogere. Derfor har vi skrevet en guide om emnet til dig. Den fokuserer på inbound marketings værdiskabende potentiale og serverer store tanker og konkrete værktøjer. Vi håber, at du kan lide den.

HENT GUIDEN

Skribent

Lars Ørhøj



Lars er Pravdas Inbound Manager og har arbejdet med HubSpot og Inbound Marketing siden 2014.