Pravda i Boston til INBOUND 2016

8. november 2016

Pravda i Boston til INBOUND 2016

Det er ingen hemmelighed, at Pravda arbejder intensivt med inbound marketing og HubSpot. Vi er et af de få HubSpot-certificerede bureauer i Danmark og er derfor i stand til at udvikle professionelle marketing- og salgsoptimerende aktiviteter for vores ambitiøse B2B-kunder.

Kort nyt fra Pravda / Nyt fra huset / Pravda i Boston til INBOUND 2016

Vi stopper dog ikke her. Pr. 1. november har vi ansat Lars Ørhøj som Inbound Manager. Og uden at spoile for næste uges uddybende præsentation af Lars, kan vi fortælle, at han er én af landets absolut førende specialister inden for arbejdet med inbound marketing og HubSpot.
Vi bliver klogere for din skyld
Lars er netop rejst en uge til Boston, hvor han deltager i HubSpots konference INBOUND 2016. Her er 14.000 marketingprofessionelle fra hele verden samlet for at skabe nye netværk og ikke mindst lære om de nyeste trends og løsninger inden for arbejdet med inbound marketing.

Inbound marketing i Danmark.  
Vi ser frem til at fortælle mere om Lars Ørhøj og hans takeaways fra INBOUND 2016, så vi kan udvikle og optimere dit digitale arbejde med at skabe effektfuld ROI via inbound marketing.

 

 

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download e-bog

HENT VORES E-BOG OM INBOUND MARKETING

Vi er til for at gøre hinanden klogere. Derfor har vi skrevet en guide om emnet til dig. Den fokuserer på inbound marketings værdiskabende potentiale og serverer store tanker og konkrete værktøjer. Vi håber, at du kan lide den.

HENT GUIDEN

Skribent

Matti Leth



Udviklingen af en succesfuld strategi for B2B-brands beror i høj grad på den svære oversættelse af tekniske spidsfindigheder til købeklar kundeværdi. Og netop denne proces mestrer Matti med sin kompromisløse nysgerrighed og tekniske fascination – i kombination med stor strategisk forståelse og evne til at producere fængende tekster.