Seminar om inbound marketing

29. november 2016

Seminar om inbound marketing

Fredag d. 25. november afholdt Pravda sit første seminar om inbound marketing for en række eksisterende og potentielle kunder af huset.

Kort nyt fra Pravda / Nyt fra huset / Seminar om inbound marketing

Fredag d. 25. november afholdte Pravda sit første seminar om inbound marketing for en række eksisterende og potentielle kunder af huset. Vores to specialister på området Inbound Manager, Lars Ørhøj, og Head of Strategy, Sune Busk, styrede dagen med et skarpt fokus på:  

  • B2B-kunders købsrejse i 2016
  • Inbound marketing som svar på nutidens købsrejse
  • Hvordan du begynder arbejdet med inbound  

Seminaret gav deltagerne en pragmatisk og ærlig introduktion af årsagerne til, og ikke mindst arbejdet med, inbound marketing, hvilket affødte flere interessante diskussioner og perspektiver med de veloplagte deltagere.

Få mere ud af jeres data og content
Der var særlig stor interesse for inbound-metodikkens systematiske konvertering af besøgende på hjemmesiden til leads, kunder og promoters ved hjælp af data og content.

Mange af seminarets deltagere arbejder nemlig allerede med data, content og sociale medier, men har udfordringer med at få det optimale ud af indsatsen. Og netop derfor er inbound marketing med sit fokus på automatisering og konvertering en fantastisk mulighed for mange B2B-virksomheder.

Er du klar til at blive klogere?
Pravda ser frem til at afholde flere seminarer om inbound marketing i fremtiden og fortsætte arbejdet med at udvikle inbound-løsninger for vores kunder.

Vi har endnu ikke fastlagt datoer for de kommende seminarer, men hvis du allerede nu er interesseret i at blive klogere på dine muligheder for at arbejde med inbound marketing, vil vi anbefale dig at kontakte Pravdas Inbound Manager Lars Ørhøj, som fortæller om visionerne for arbejdet med inbound.

Men måske er du mere til praksisnære argumenter? Så læs vores e-bog: En begynderguide til arbejdet med inbound marketing.

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download e-bog

HENT VORES E-BOG OM INBOUND MARKETING

Vi er til for at gøre hinanden klogere. Derfor har vi skrevet en guide om emnet til dig. Den fokuserer på inbound marketings værdiskabende potentiale og serverer store tanker og konkrete værktøjer. Vi håber, at du kan lide den.

HENT GUIDEN

Skribent

Lars Ørhøj



Lars er Pravdas Inbound Manager og har arbejdet intensivt med HubSpot og inbound marketing siden 2014. Lars har som en af de meget få i verdenen alle HubSpot Academy certificeringer.