seminar-om-inbound-marketing-2-145729-edited.jpg

3. februar 2017

Seminar om inbound marketing vol. 2

Kort nyt fra Pravda / Leadgenerering / Seminar om inbound marketing vol. 2

Fredag d. 27. januar inviterede Pravda endnu en gang nysgerrige repræsentanter fra stærke B2B-virksomheder til seminar om inbound marketing.

Pravdas Inbound Manager, Lars Ørhøj, præsenterede et praksisnært og intelligent forløb, der gav anledning til spørgsmål om alt fra længden på opstartstiden, måling af ROI, typer af ressourcer man skal have på sit team og meget mere
– hos både “nybegynderne” og hos deltagere, der arbejder hos de mange danske virksomheder, som allerede er langt med tankerne om inbound marketing.

Vi planlægger allerede det næste inbound-seminar, men hvis du allerede nu ønsker at blive klogere på, hvordan du kan skabe værdi med inbound marketing, vil vi anbefale at downloade vores gratis e-bog ”En begynderguide til arbejdet med inbound marketing”.

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download guide

HENT VORES GRATIS GUIDE OM INBOUND MARKETING

Vi er til for at gøre hinanden klogere. Derfor har vi skrevet en guide om emnet til dig. Den fokuserer på inbound marketings værdiskabende potentiale og serverer store tanker og konkrete værktøjer. Vi håber, at du kan lide den.

HENT GUIDEN

Skribent

Sune Busk



Sune arbejder strategisk med vores kunders brands. Fra positionering i markedet til udvikling af kampagner og budskaber. Han brænder for at finde den perfekte kombination af ord, strategi og koncept – og altid baseret på viden og indsigter.