TRIAX taler sort i et gråt marked

14. juni 2016

TRIAX taler sort i et gråt marked

TRIAX er en international leverandør af løsninger for modtagelse og distribution af TV, radio og internet. Virksomheden har ca. 350 ansatte med hovedsæde i Hornsyld, tæt på Horsens.

Kort nyt fra Pravda / Cases / TRIAX taler sort i et gråt marked

I forbindelse med lanceringen af en ny løsning med primært fokus på hotelindustrien ønskede TRIAX at gentænke kommunikationen til målgruppen af installatører. Virksomheden ville gøre noget positivt uventet og kommunikere med "sort overskud" i en grå verden, hvor den generiske USP-kommunikation dominerer. 

Pravda har stået for idé og koncept, mens eksekveringen er lavet af Studio 1-2.

Resultatet kan ses i videoen her.

begynder_guide_inbound_marketing.png

Download e-bog

HENT VORES E-BOG OM INBOUND MARKETING

Vi er til for at gøre hinanden klogere. Derfor har vi skrevet en guide om emnet til dig. Den fokuserer på inbound marketings værdiskabende potentiale og serverer store tanker og konkrete værktøjer. Vi håber, at du kan lide den.

HENT GUIDEN

Skribent

Anne Sofie Danekilde



Som projektleder har Anne Sofie ansvaret for at lede kundernes projekter frem mod løsninger, der forener forretning og forventninger. Anne Sofie stortrives i struktureret kaos, og hun har en usvigelig træfsikker evne til at samle trådene og sikre en stringent proces frem mod et stærkt resultat.