Akustiklofter i helt nye højder

3. april 2019

Akustiklofter i helt nye højder

Kort nyt fra Pravda / Nyt fra huset, Brand & Salg / Akustiklofter i helt nye højder

Vi er stolte over at kunne løfte sløret for, at Knauf A/S har valgt Pravda til at styrke sin brandposition på tværs af det europæiske marked.  

Knauf A/S leverer totalløsninger til byggebranchen og er en af del af Knauf Gruppen, der er en af verdens største producenter af byggematerialer med 220 produktionssteder og 26.500 medarbejdere i 80 lande.

Vi har fornøjelsen af at hjælpe Knauf A/S med at positionere et nyt sortiment af æstetiske og funktionelle akustik- og ventilationslofter over for målgruppen af arkitekter, håndværkere og entreprenører.

Indsatsen hviler på et nyt visuelt koncept og en bærende brand story, der får målgruppens øjne op for alle loftmaterialernes kvaliteter – fra udtryk og akustiske egenskaber til forbedret lufttilførsel og indeklima.

Hele fortællingen foldes ud i en vifte af marketingmaterialer og en række nationale og globale kampagner, der rulles ud i tæt samarbejde med Knauf A/S’s lokale forhandlere og samarbejdspartnere.

0018 e-bog_brand_position_pravda-cover 1727 x 2175 px

Download guide

HENT VORES E-BOG OM BRANDPOSITIONERING

Vi giver dig seks letforståelige og konkrete steps, som hjælper dig med at indtage den stærkeste position i markedet

Hent e-bogen

Skribent

Mette Hejl



Siden 2007 har Mette bestyret bureauet med lige dele passion og perfektionisme, og hun er om nogen ansvarlig for Pravdas succes. Hendes store styrke er et irriterende enormt overblik kombineret med en uforlignelig evne til at samtænke strategi og eksekvering på højeste niveau.