Yes! 14.476 lyttede ikke til os

7. juni 2019

Yes! 14.476 lyttede ikke til os

Kort nyt fra Pravda / Nyt fra huset / Yes! 14.476 lyttede ikke til os

Vi har i samarbejde med Erhvervsstyrelsen udviklet kampagnen ’klik ikke her’ for at styrke it-sikkerheden i små og mellemstore virksomheder ved hjælp af eksempelvis 3 gode råd og et IT-kit til fri download.

Og skal vi tro kampagnens performance-tal, har kampagnen været en succes.

Kampagnen består af en lang række opslag på Facebook og LinkedIn med betalt annoncering, som leder relevant trafik til kampagnesiden klikikkeher.dk.

Kombinationen af de letgenkendelige budskaber og målgrupperelevant annoncering har betydet, at kampagnen har opnået 955.000 visninger på sociale medier og 14.476 klik. Og de tal skaber glæde hos Erhvervsstyrelsen:

”Vi er med ’klik ikke her’-kampagnen kommet tættere på vores mål med at øge opmærksomheden på it-sikkerhed i små og mellemstore virksomheder," udtaler Lotte Hviid Melsen, teamleder hos Erhvervsstyrelsen og fortsætter:

”Til det har kampagnens kreative krog været afgørende, da vi med ’klik ikke her’ taler direkte til folks nysgerrighed – og på den måde får vi dem til at tøve og tænke, når de klikker med musen.”

Du kan læse mere om kampagnen her.

 

Klik_ikke_her

0018 Brand position e bog cover_jan2018_2 1200 x 1552 px

Download guide

HENT GUIDE OM brand positionering

Hent Pravdas e-bog om brandpositionering og bliv klogere på, hvordan dit B2B-brand indtager den stærkeste position i markedet ved hjælp af seks letforståelige steps. 

Hent e-bogen

Skribent

Mette Hejl



Siden 2007 har Mette bestyret bureauet med lige dele passion og perfektionisme, og hun er om nogen ansvarlig for Pravdas succes. Hendes store styrke er et irriterende enormt overblik kombineret med en uforlignelig evne til at samtænke strategi og eksekvering på højeste niveau.