Service

LEADGENERERING

 

Arbejdet med leads er blandt B2B-virksomhedens vigtigste opgaver. Men også én af de sværeste. 

Heldigvis findes der en tilgang, der systematiserer og effektiviserer jeres indsatser. 

Med inbound marketing får I det fulde overblik, høj konvertering og ægte salg, som marketing kan tage æren for. På én samlet platform.

1_Platform_711x400px.jpg

FASE 1: PLATFORM

Der findes ikke en "one-size-fits-all"-løsning, men i den indledende fase har vi fokus på forretningen: Hvilke mål vil I opnå? Hvordan arbejder I med leads i dag? Og hvem har hvilke roller?

Herefter udvikler vi typisk personas og brugerrejser, som er vores benchmark i al arbejde. Vi sikrer os, at vi har forstået hvilke pains og gains, vores indhold løser. 

Endelig får vi et overblik over det indhold, der skal være brændstoffet på hele platformen. Vi afdækker behov og skaber en platform, der er "selvbærende" og praktisk at håndtere i hverdagen. 

2_Conetent_711x400px.jpg

FASE 2: CONTENT

Hvis inbound marketing er motoren, så er godt content brændstoffet. Godt content svarer på krav og udfordringer hos vores personas – og positionerer dit brand som vidende og vindende. 

Det kræver både hårde indsigter og "musikalitet" at ramme den rigtige nerve hos målgruppen. Og derfor har vi et helt team af specialister – fra ord til video – til at sætte den helt rigtige scene for jeres content. Måske har I brug for en gennemlæsning eller en grafisk opsætning? Måske har I brug for en komplet outsourcing af al produktion? Uanset hvad, er det gode content ultimativt jeres vigtigste kort i mødet med nye leads. 

 

3_Måling_711x400px.jpg

FASE 3: MÅLING

Er målet branding, leadgenerering, konvertering eller engagement? Kan vi visualisere effekten af vores hårde arbejde? Og er vi sikre på, at én løsning er bedre end en anden?

I målingsfasen sætter vi tal på vores ambitioner. Vi arbejder med konvertering med data som udgangspunkt. Vi finder de bedste visualiseringsværktøjer og arbejder ud fra mantraet: "Continuous improvement". 

På den måde beviser vi værdet af inbound marketing over for både kolleger og topledelse. 

 

HUBSPOT: EN KLAR ANBEFALING

Som et af få certificerede HubSpot-bureauer i Danmark har vi et stærkt samarbejde med den førende leverandør af inbound marketing-systemer i verden. 

Fordelene ved HubSpot er mange. Suveræn support. Lang og dokumenteret historik. Eminent brugervenlighed. Og en pris der er yderst konkurrencedygtig. 

Vil du høre mere om, hvad HubSpot og Pravda kan gøre for dit brand? Så er du meget velkommen til at kontakte os.

VIDSTE DU?
Et par facts om HubSpot.

  • 40.000 kunder i 90 lande
  • 1.600 ansatte
  • Kort sagt er HubSpot verdens ledende platform til inbound marketing og inbound salg
HENT PRAVDAS INBOUND-GUIDE

Er du klar til at arbejde sammen med os?

LAD OS TALE SAMMEN